Do niecodziennej sytuacji doszło na stronach internetowych oficjalnych lig Overwatch i Call of Duty. T-mobile zniknęło jako sponsor zniknęło z jakichkolwiek materiałów ligowych!

T-mobile to jeden z największych telekomów na świecie. Od dłuższego czasu był jednym z głównych i największych sponsorów Overwatch League, a wraz ze starem pierwszego sezonu Call of Duty League, również i tej ligi. Jednak kilka dni temu branding T-mobile całkowicie zniknął ze stron internetowych i materiałów promocyjnych tych gier.

Rozwiązania powyższej sytuacji są trzy. Jedno mało pewne, drugie jeszcze mniej, trzecie mogłoby być prawdopodobne, ale również mało realne. A jako, że nie ma żadnego oficjalnego komunikatu ani jednej z firm pozostajemy jedynie w w sferze domysłów.

Pierwszym rozwiązaniem jest po prostu zakończenie kontraktu między firmami. Byłby to bardzo prawdopodobne gdyby nie jeden szkopuł. Activision Blizzard nie pozwoliłoby sobie na zniknięcie głównego sponsora w trakcie trwania sezonu i umowy między koncernami najpewniej były podpisane na okres trwania całego sezonu.

Drugim zaś rozwiązaniem jest wybuch skandalu związanego z molestowaniem i nękaniem kobiet w pracy w Activision Blizzard. T-mobile być może, aby zadbać o swoją reputację wykorzystał pewne zapisy umowne, bądź zażądał od Activision Blizzard aby zdjęto branding na czas trwania całego skandalu. Może być jednak też tak, że umowa między koncernami została naruszona i T-mobile postanowiło zerwać ją jednostronnie. Warto w tym miejscu dodać, że mogło również dojść do sytuacji, w której jedna ze stron nie wywiązała się z kontraktu w kwestii wyników co również mogło przyczynić się do zerwania umowy.

Żadna z firm nie wydała do tej pory oficjalnego oświadczenia. Wszystko zrobione zostało po cichu i właśnie to powoduje największe wątpliwości i dyskusje społeczności. Być może dziś, podczas kolejnego podsumowania kwartalnego dla inwestorów dowiemy się o przyczynie zniknięcia T-mobile.

Tagi: , ,