[Wideo] Jak działa umiejętność Wieprza. Tanki mocno wzmocnione!

W sieci pojawił się materiał wideo, w którym możemy zobaczyć jak dokładnie wygląda zmodyfikowane działanie umiejętności Odsapnij. Dodatkowo poznaliśmy buffy wszystkich tanków!

wizualizacja umiejętność Wieprzu

Wieprzu otrzyma sporą zmianę dotyczącą jego umiejętności Odsapnij. Podczas leczenia Wieprzu będzie rozpuszczał chmurę gazu, która ma leczyć sojuszników przy jednoczesnym obniżeniu otrzymywanych obrażeń (Dzięki Angel za tipa w komentarzach!). Poniżej możecie obejrzeć jak wygląda umiejętność w grze.

Buff Tanków w Eksperymentalnej Karcie

Wraz z dzisiejszą aktualizacją wszystkie tanki otrzymają mniejsze lub większe buffy. Blizzard koniecznie chce przetestować zmiany balansu w związku z wprowadzeniem do testów kolejki ról składającej się z tylko jednego tanka i aż trzech DPSów.

D.Va

Ogólne

  • Zmieniono współczynnik pancerza do zdrowia (sumaryczna wytrzymałość postaci wciąż wynosi 600).
    • Zwiększono wytrzymałość pancerza z 200 do 400 pkt.
    • Zmniejszono podstawowe zdrowie z 400 do 200 pkt.

Matryca Obronna

  • Wydłużono czas działania z 2 do 4 sek.

Działka Fuzyjne (atak podstawowy)

  • Zmniejszono ograniczenie ruchu z 50% do 30%.

Orisa

Bariera Ochronna

  • Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek.
  • Zwiększono wytrzymałość bariery do 900 pkt.

Reinhardt

Ogólne

  • Zmieniono współczynnik pancerza do zdrowia (sumaryczna wytrzymałość postaci wciąż wynosi 500).
    • Zwiększono wytrzymałość pancerza z 200 do 300 pkt.
    • Zmniejszono podstawowe zdrowie z 300 do 200 pkt.

Młot Rakietowy (atak podstawowy)

  • Zwiększono zadawane obrażenia z 75 do 90 pkt.

Pole Osłonowe

  • Zwiększono tempo regeneracji z 200 do 250 pkt. na sekundę.

Wieprzu

Sztachnięcie

  • Teraz po użyciu pozostawia po sobie obłok. Leczy on wszystkich sojuszników, którzy się w nim znajdą, przywracając im 25 pkt. zdrowia na sekundę i zapewnia 25% redukcji obrażeń.

Hak na Łańcuchu

  • Skrócono czas odnowienia z 8 sek. do 6 sek.

Szmelcownica (atak podstawowy)

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez każdy pocisk z 6 do 5 pkt. (ze 150 pkt. obrażeń za każdy strzał do 125).

Wieprznięcie

  • Zwiększono koszt o 15%.

Sigma

Eksperymentalna Bariera

  • Zwiększono tempo regeneracji ze 120 do 200 pkt. na sekundę.
  • Zwiększono wytrzymałość bariery z 900 do 1200 pkt.

Winston

Ogólne

  • Zwiększono wytrzymałość pancerza ze 100 do 200 pkt. (sumaryczna wytrzymałość wynosi teraz 600).

Emiter Osłony

  • Skrócono czas odnowienia z 13 do 10 sek.

Zaria

Ogólne

  • Zwiększono wytrzymałość osłon z 200 do 300 pkt. (sumaryczna wytrzymałość wynosi teraz 500).
  • Zmniejszono maksymalny przyrost energii za każdą barierę z 40 do 30 pkt.

Działko Cząsteczkowe (atak podstawowy)

  • Zmniejszono maksymalne obrażenia zadawane przez atak podstawowy ze 170 do 140 pkt. na sekundę.

Działko Cząsteczkowe (atak alternatywny)

  • Zmniejszono maksymalne obrażenia zadawane przez atak alternatywny z 95 do 80 pkt.

Bariera Cząsteczkowa (postać)

  • Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek.

Bariera Cząsteczkowa (sojusznik)

  • Teraz tworzy bariery dla wszystkich sojuszników promieniu 8 metrów od celu.
  • Wydłużono czas działania z 2 do 3 sek.

Jak oceniacie te zmiany? Aktualizacja będzie dostępna dziś od godziny 20:00 czasu polskiego.