Zmiany DPSów w kolejnej Eksperymentalnej Karcie w Overwatch

Były profesjonalny gracz Houston Outlaws i host Overwatch League, Jake Lyon zaprezentował pierwsze zmiany balanasu DPSów, jakie zobaczymy w najbliższej Eksperymentalnej Karcie w Overwatch.

nowe zmiany w eksperymentalnej karcie w Overwatch

Blizzard niedługo uruchomi kolejną Eksperymentalną Kartę w Overwatch, w której zastosowane zostaną zmiany zaproponowane przez influencerów. Najnowsze zmiany DPSów będą pochodziły od byłego już gracza Overwatch League, a aktualnego trenera, Jake Lyon’a, który zaprezentował swoje zmiany wobec bohaterów posługujących się pociskami projectile, czyli takimi które potrzebują czasu by dotrzeć do przeciwnika.

Bastion 

  • Konfiguracja: Wartownik (jego tryb niemobilny) jest wyłączony
  • Konfiguracja: Zwiadowiec ma zwiększony magazynek do 100 pocisków (z 35). Maksymalny rozrzut zmniejszony o 20%
  • Model bohatera zmniejszony o 15%
  • Samonaprawa nie jest już anulowana podczas strzelania i może być używana w tym samym momencie.
  • Modyfikacja QoL pozwalająca używać normalnego celownika podczas ulta Bastiona w Konfiguracji: Czołg.

Doomfist 

  • Teraz ma nową umiejętność pasywną, podczas której gdy gracz którąś umiejętnością nie trafi przeciwnika otrzymuje skrócenie czasu odnowienia dwóch pozostałych umiejętności o 1 sekundę.
    • Dla przykładu, jeśli nie trafisz Podbródkowym, czas odnowienia Fali sejsmicznej i Rakietowego ciosu zostanie skrócony o 1 sekundę.
  • Może anulować Falę Sejsmiczną po krótkim czasie wywołując umiejętność ponownie.

Echo 

  • Pasywka (opadanie) prędkość szybowania zwiększona o 15%
  • Echo otrzymuje nową umiejętność pasywną Asymilacja. Trafienia eliminujące natychmiast leczy Echo 30% jest brakujących punktów życia. Pasywka działa podczas Duplikacji, a samoleczenie ładuje jej ultimate jak każdy pozostały efekt leczący. 

Genji 

  • Szybkie Cięcie (Dash) ma teraz dwa ładunki. Eliminacje refundują każdorazowo jeden ładunek, użycie ultimate refunduje jeden ładunek. Obrażenia Dasha zmniejszono do 30 (z 50).
  • Czas Smoczego Miecza zredukowano o 50% (do 3 sekund z 6 sekund)
  • Smoczy Miecz dodaje teraz buff w postaci 40% większej szybkości ataku na 6 sekund po zakończeniu ultimate; buff rozpoczyna się po schowaniu miecza do pochwy. Buff nie zwiększa szybkości ładowania ultimate.

Hanzo

  • Smoczy Strzał pojawia się natychmiast podczas trafienia ściany jeśli nie minęło standardowe opóźnienie jego wykonania 0.6s
  • Strzały burzowe zostają usunięte
  • Na to miejsce pojawia się nowa umiejętność dająca mu 6 sekundowy buff z czasem odnowienia 14 sekund. Odnowienie rozpoczyna się wraz z użyciem umiejętności, zatem po zakończeniu buffa następuje 8 sekundowy czas oczekiwania na ponowne użycie
  • Efekty wyglądają następująco:
    • Czas odnowienia doskoku jest skrócony do 1 sekundy na moment działania buffa,
    • Łuk Burzy ma usunięte spowolnienie strzału z 30% do 0.
    • Łuk Burzy ma zwiększoną szybkość strzału. Maksymalny czas naciągania cięciwy to teraz 0.45s.

Junkrat

  • Usunięto dźwięki kroków
  • Ultimate może wykorzystać skok podczas wspinania się po ścianach.

Mei 

  • Ściana Lodu wyrzuca graczy w powietrze (Mei również) gdy zostanie podniesiona pod nimi w podobny sposób jak działają buty Baptiste. Działa na wszystkich sojuszników i przeciwników.
  • Wielkość rozpadu Kriostazy zwiększona o 50%.
  • Ataki z ręki przeciwnikom, którzy są stale zamrożeni zwiększone o 100%

Pharah

  • Trafienia bezpośrednie z wyrzutni rakiet spowalniają poruszanie się o 25% na 0.5s. Odrzucenie jest zwiększone o 100% podczas bezpośredniego trafienia.
  • Przytłaczający Strzał ma teraz 2 ładunki
    • Gracze trafieni Przytłaczającym Strzałem nie mogą być odrzuceni przez kolejne 1.5s. Dotyczy Fary oraz pozostałych graczy.

Sombra 

  • Rozrzut podstawowego ataku zredukowany o 20%. Szybkość wystrzału zwiększona o 20%
  • Odnowienie hakowania kiedy przerwane zwiększone z 2 do 3 sekund.
    • Status wrogiego hakowania zredukowany z 5 do 3.5 sekundy, obejmuje również EMP, ultimate Sombry
  • Ukrycie ma teraz 8 sekundowe odliczanie, ale nie powoduje pojawienia się dźwięku wychodzenia z umiejętności. Wyjście z niewidzialności użyte przez samą Sobrę pozostaje niezmienione.

Torbjörn 

  • Nitownica z każdym kolejnym trafieniem w przeciwnika zwiększa obrażenia każdego kolejnego pocisku o 5 punktów.
    • Stackowanie rozkłada się pojedynczo na każdego przeciwnika i trwa 5 sekund
    • Nie ma limitu stackowania poza to, co jest przy maksymalnej szybkostrzelności.

Oczywiście są to zmiany, których najpewniej nie zobaczymy w ogóle w grze. Zmiany influencerów mają na celu wprowadzenie dodatkowego urozmaicenia przy okazji turniejów społecznościowych, w których można wygrać dodatkowe pieniądze.

Chcielibyście którekolwiek z tych zmian w grze?