Kilka dni temu na PST pojawiła się rocznicowa aktualizacja Starcraft 2. Prezentujemy wszystkie talenty prestiżu, które pojawiły się w grze w misjach kooperacyjnych!

Lipiec to miesiąc Starcrafta 2. Dwie dosyć duże aktualizacje, które pojawiły się w grze mają ułatwić wszystkim graczom, i to nie tylko pod kątem rozgrywki ale i jej tworzenia. Zmiany w Edytorze map mają pomóc projektantom tworzyć najbardziej zwariowane pomysły, podczas gdy nowe odznaczenia i talenty prestiżu zachęcić graczy do ponownego przejścia wszystkich kampanii jak i wspólnego rozegrania misji kooperacyjnych.

Najnowsza aktualizacja wprowadziła po 3 poziomy telentów prestiżu dla każdego bohatera w kooperacji. Warto zapoznać się z ich funkcjonowaniem jeśli zamierzacie je wypróbować podczas oficjalnej premiery na serwerach live.

Talenty prestiżowe Raynora

Szeryf Pogranicza:

  • Biologiczne jednostki zyskują 100% dodatkowego HP
  • MULE są niedostępne.

Swobodny Jeździec:

  • Dopalacze zwiększają dodatkowo szybkość ataku o 100%. Czas odnowienia zostaje skrócony o 50%.
  • Jednostki nie kosztują już mniej. Premia do szybkości spada o 50%

Kosmiczny Rebeliant:

  • Port Gwiezdny nie ma już wymogów technologicznych ani kosztu w wespanie, a powstałe w nim jednostki mają o 30% niższy koszt w wespanie. Wikingi, Banshee i Krążowniki poprawiają czasy odnowienia górnego paska o 1% za każdą zużytą jednostkę surowców.
  • Jednostki bojowe kosztują 50% więcej w minerałach.

Talenty prestiżowe Kerrigan

Królowa Biomasy:

  • Efektywność Złośliwej Biomasy jest o 100% większa.
  • Sieć Nydusowa i Sieć Omega są niedostępne.

Zguba Ludzkości:

  • Kerrigan zużywa kumulację furii, kiedy korzysta z Ataku z Wyskoku lub Psionicznego Przesunięcia i atakuje pobliskich wrogów, zadając im 50 pkt. obrażeń i ogłuszając ich na 3 sek.
  • Generacja karapasku i obrażeń od zdolności Kerrigan są zmniejszone o 50%.

Osamotniona Królowa:

  • Liczba zasobów zapewnianych przez Aurę Asymilacji jest o 100% większa. Kerrigan zyskuje Wybuch Kinetyczny i Miażdzący Chwyt.
  • Atak z Wyskoku lub Psioniczne Przesunięcie jest niedostępne.

Talenty prestiżowe Artanisa

Waleczny Inspirator:

  • Zwiększa skuteczność zdolności wszystkich aktywnych jednostek bojowych o 100%.
  • Jednostki bojowe kosztują 30% więcej.

Legat Nexusa:

  • Rozpostarcie Pola Zasilającego przesyła dowolną z Twoich jednostek bojowych w istniejącym polu zasilającym do nowej lokalizacji. Czas odnowienia zostaje usunięty.
  • Rozpostarcie Pola Zasilającego zużywa 10 pkt. energii.

Kapitan Arki:

  • Ataki z Orbity przesyłają Bezgranicznego Fanatyka, który emanuje niszczycielską energią i działa 15 sek. Przeciążenie Osłon jest teraz zdolnością z celem, ma 50% krótszy czas odnowienia i zużywa 25 pkt. energii.
  • Ataki z Orbity zużywają 50 pkt. energii. Powłoka Obronna jest wyłączona.

Talenty prestiżowe Swanna

Specjalista od ciężkiego sprzętu:

  • Wiertło Laserowe zadaje obrażenia rozpryskowe i spowalnia.
  • Zdolności Wiertła Laserowego są niedostępne.

Złota rąsia:

  • Ulepszenia wieżyczek są o 100% skuteczniejsze.
  • Koszt jednostek bojowych w wespanie jest 50% większy.

Kierownik logistyki:

  • Herkules ma dwa razy większą pojemność i natychmiast wyładowuje jednostki. Czas odnowienia skoku taktycznego jest krótszy o 50%.
  • Czasy odnowienia na górnym pasku wydłużają się o 100%.

Talenty prestiżowe Zagary

Królowa zmory:

  • Zwiększa maksimum zaopatrzenia o 50. Jaja zerglingów i zmory powijają jedną dodatkową jednostkę. Gniazda tępicieli powijają dodatkowo 4 darmowe tępiciele, a gniazda zmory 4 darmowe zmory.
  • Zagara jest niedostępna.

Matka potworów:

  • Aberracje i skaziciele kosztują 25% mniej, mają 50% więcej życia i jego znacznie zwiększoną regenerację.
  • Brak darmowych tępicieli.

Łowczyni doskonała:

  • Czasy odnowienia zdolności Zagary są krótsze, zwiększa się jej życie i regeneracja energii. Zyskuje ona także zdolność Głębokiego Przekopu.
  • Zbiorowy Szał wpływa tylko na Zagarę i wezwane przez nią jednostki. Jednostki bojowe kosztują 25% więcej.

Talenty prestiżowe Vorazun

Kapłanka wytchnienia:

  • Przywołanie Awaryjne przesyłą jednostki zamaskowane do najbliższego nexusa lub mrocznego pylonu zamiast do budowli podstawowej i przywraca w pełni życie i osłony. Czas odnowienia i koszt Przesyłu Mrocznego Pylonu spadają o 50%.
  • Mroczne pylony tracą zdolność przywołania.

Łupieżczyni mocy:

  • Wrogie jednostki objęte działaniem zastoju otchłani zamętu, okowów zastoju, sieci zakłócającej lub mrocznego wiru tracą 20 pkt. życia na sekundę. Efekt ten nie może ich zabić.
  • Jednostki bojowe zadają 50% mniej obrażeń. Czas działania okowów zastoju zostaje skrócony o 75%.

Strażniczka cieni:

  • Zatrzymanie Czasu zamienia się w zdolność z celem działania. Cała gwardia cienia po śmierci zostaje ożywiona w lokalizacji docelowej.
  • Czas działania gwardii cieni zostaje skrócony o 40%.

Talenty prestiżowe Karaxa

Architekt wojny:

  • Wiązka Naprawcza jest 100% efektywniejsza i może obrać za cel dwa razy więcej budowli. Bariera Jedności wpływa na budowle obronne, a jej czas odnowienia skraca się o 75%. Zagięcie Czasoprzestrzeni, Fala Czasu i Pole Czasoprzestrzennne wpływają na budowle obronne i zwiększają ich zasięgu ataku.
  • Wiązka Naprawcza może obierać za cel tylko budowle. Bariera Jedności nie wpływa na jednostki.

Prawowity templariusz:

  • Jednostki bojowe kosztują 40% mniej.
  • Działa fotonowe i monolity khaydarinowe są niedostępne.

Solarytowy bóg

  • Atak z Orbity i Lanca Solarna zużywają 40$ mniej energii. Czas odnowienia Lancy Solarnej i Promienia Oczyszczającego skracają się o 50%.
  • Zagięcie Czasoprzestrzeni, Fala Czasu i Pole Czasoprzestrzenne są niedostępne.

Talenty prestiżowe Abathura

Kolekcjoner esencji:

  • Jednostki bojowe mogą zgromadzić dodatkowo 25 jednostek biomateriału i mają dodatkowe 50% szans na pozostawienie biomateriału w chwili śmierci.
  • Najwyższe Stadium Ewolucji jest niedostępne.

Podziemna groza:

  • Szarańcza ma o 50% większy zasięg ataku, szybkość ruchy i czas działania. Ulepszenie głęboki przekop nie wymaga już ula i pola widzenia, i może być używane przez karakany oraz pustoszyciele.
  • Jednostki bojowe mają 25% wyższy koszt w wespanie.

Nieograniczony:

  • Liczba Najwyższych Stadiów Ewolucji nie jest ograniczona do 3.
  • Najważniejsze Stadium Ewolucji wymaga 200 jednostek biomateriału. Biomateriał jest słabszy.

Talenty prestiżowe Alaraka

Wytwórca dusz:

  • Kiedy suplikant ginie, zwiększa się szybkość ataku i obrażenia zadawane przez jedną z pobliskich, mechanicznych, niebohaterskich jednostek bojowych Alaraka.
  • Zabójcza Szarża i Fala Zniszczenia zadają o 50% mniej obrażeń.

Wyniesiony tyran:

  • Czas odnowienia Wzmocnienia jest krótszy o 50%.
  • Flota Śmierci jest niedostępna.

Cień śmierci:

  • Flota Śmierci nie ma ograniczonego czasu działania.
  • Obrażenia zadawane przez Flotę Śmierci i jej żywotność są mniejsze o 50%. Czas odnowienia Wezwania Floty Śmierci wydłuża się o 100%. Zbiorowa teleportacja statku-matki jest ograniczona trwającym 60 sek. czasem odnowienia i nie teleportuje jednostek sojuszniczych.

Talenty prestiżowe Novy

Najemniczka:

  • Ładunki jednostek z koszar gromadzą się 100% szybciej.
  • Ładunki jednostek z fabryki i portu gwiezdnego gromadzą się 50% wolniej.

Taktyczna Dyspozytorka:

  • Czas odnowienia Transportu Taktycznego zostaje skrócony o 75%.
  • Nalot Gryfa jest niedostępny.

Infiltratorka:

  • Nova ma stałe Supermaskowanie. Jej zdolności mają 50% większy zasięg i 50% krótszy czas odnowienia.
  • Nova nie może przełączać się na Kombinezon Bojowy i traci Supermaskowanie na 4 sek., kiedy atakuje lub oddaje Strzał Snajperski.

Talenty prestiżowe Stukova

Technolog infekcji:

  • Fabryka i port gwiezdny nie mają już wymogów technologicznych. Mechaniczne jednostki bojowe kosztują 30% mniej.
  • Zainfekowana baza kolonistów nie powija się i nie można jej budować.

Piastun plagi:

  • Banshee mogą załadować do 16 jednostek zainfekowanych piechoty i zrzucać ładunek w miejscu docelowym.
  • Zainfekowani cywile mają 30% krótszy czas życia.

Władca hordy:

  • Zainfekowane bunkry powijają zainfekowanych żołnierzy 200% szybciej.
  • W zainfekowanych bunkrach nie ma miejsca na jednostki.

Talenty prestiżowe Fenixa

Akhundelar:

  • Obrażenia zadawane przez Pancerz rosną o 100%, a czasy odnowienia zdolności zostają skrócone o 50%. Życie, osłony i tempo regeneracji energii rosną o 100% podczas magazynowania.
  • Czasy odnowienia wezwań wszystkich Pancerzy wydłużają się o 700%. Każda powłoka może być utrzymana tylko przez 20 sek. w danej chwili.

Administrator sieci:

  • Efektywność Taktycznej Sieci Danych wzrasta o 200%. Koszt wszystkich jednostek bojowych spada o 50%.
  • Żywotność wszystkich jednostek niebohaterskich i zadawane przez nie obrażenia zostają zmniejszone o 50%.

Nieugięty mściciel:

  • Efektywność Protokołu Mściciela wzrasta o 100%. Bohaterowie SI, którzy zginą, zwracają 75% swoich podstawowych kosztów.
  • Bohaterowie SI nie zyskują dodatkowego życia lub osłon oraz mają mniejszy zasięg ataku.

Talenty prestiżowe Dehaka

Pożracz:

  • Pożarcie zapewnia korzyści wszystkim pobliskim jednostkom sojuszniczym.
  • Dehaka posiada 0 pkt. bazowego pancerza, traci zdolność Palącego Oddechu, a jego maksymalny poziom spada o 4.

Pierwotny rywal:

  • Przywódcy stad i ich jednostki zadają 50% więcej obrażeń i mają 100% więcej życia. Przywódcy stad mają czasy odnowienia zdolności skrócone o 33# i mogą pochłaniać esencją dla Dehaki.
  • Dehaka opuszcza mapę, gdy któryś z przywódców stad jest aktywny. Maksymalnie może być aktywny tylko jeden przywódca stada.

Brat szczepu:

  • Dehaka powija klona. Jeśli któreś z nich zginie, drugie czeka to samo.
  • Maksimum życia Dehaki spada o 35%.

Talenty prestiżowe Han & Horner

Galaktyczna Superpara:

  • Miny magnetyczne uzbrajają się i wybuchają 80% szybciej. Jednostki Miry mają 100% większą skuteczność efektów w chwili śmierci.
  • Jednostki Hornera kosztują 30% więcej.

Dowódcy eskadry:

  • Koszt jednostek Hornera w wespanie spada o 20%, a czasy odnawiania ładunków o 50%.
  • Limit galeonów wynosi 2.

Galaktyczni przemytnicy:

  • Platformy bombowców nie mają już limitu.
  • Koszt platform bombowców w surowcach rośnie o 100%.

Talenty prestiżowe Tychusa

Skrupulatny webownik:

  • Czasy odnowienia aktywnych zdolności banitów zostają skrócone o 35%.
  • Koszt banitów i czas między ich werbowaniem wzrastają o 50%.

Samotny wilk:

  • Banici zadają 200% więcej obrażeń i otrzymują ich 50% mniej, kiedy są poza polem widzenia pozostałych banitów.
  • Supersprzęt jest niedostępny. Sprzęt kosztuje 25% więcej.

Zdalny sterowniczy:

  • Odyn nie musi już być pilotowany przez Tychusa, jego czas działania wydłuża się o 100%, a jego czas odnowienia skraca się o 40$.
  • Ogień Zaporowy i Wielki Czerwony Przycisk są niedostępne.

Talenty prestiżowe Zeratula

Anakh Su’n:

  • Zeratul może wysłać Poszukiwacza Otchłani i zapewnić wszystkim jednostkom sojuszniczym na wyznaczonym obszarze Supermaskowanie na 15 sek.
  • Poszukiwać Otchłani nie może transportować już Zeratula.

Poszukiwacz wiedzy:

  • Zeratul może gromadzić nieograniczoną liczbę fragmentów artefaktu.
  • Jednostki bojowe Zeratula kosztują 25% więcej.

Herold otchłani:

  • Każdy zebrany fragment artefaktu skraca czas odnowienia Mrocznego Rozdarcia Zeratula o 5 sek. Zdolność ta tworzy tornado, które zadaje obrażenia i spowalnia wrogie jednostki.
  • Zeratul może zgromadzić maksymalnie dwa fragmenty artefaktu.

Talenty prestiżowe Stetmanna

Genialny sygnałowiec:

  • Satelity są po uruchomieniu odporne na ataki i generują stetopola większe o 50%.
  • Super Gary jest niedostępny.

Najlepszy kumpel:

  • Życie gary;ego i zadawane przez niego obrażenia są o 100% większe.
  • Szybkość ruchu Gary’ego poza stetopolami jest 90% mniejsza.

Baron naftowy:

  • Jednostki bojowe kumulują Najlepszy Olej po zabiciu wrogów.
  • Jednostki bojowe kosztują 40% więcej w minerałach. Mechainfektory są niedostępne.

Talenty prestiżowe Arcturusa Mengska

Toksyczny tyran:

  • Strach wzbudzany przez Uderzenie Kontaminacyjne utrzymuje się o 200% dłużej, obrażenia z upływem czasu są dodatkowo zwiększone o 100%, koszt zdolności mniejszy o 20%, a czas odnowienia krótszy o 66%. Żołnierze zapewniają Poparcie dla Imperium, kiedy obsługują Ziemiołamacza.
  • Zagłada Nuklearna jest niedostępna.

Wódz proletariatu:

  • Koszt Gwardii Imperialnej w wespanie jest mniejszy o 25%, a przyrost PD większy o 100%.
  • Koszt Gwardii Imperialnej w minerałach jest większy o 100%, a zużycie zaopatrzenia większe o 50%.

Handlarz śmierci:

  • Broń wyposażonych żołnierzy w chwili ich śmierci aktywuje mechanizm autodestrukcji. Broń żołnierzy kosztuje 40 jednostek minerałów i 20 wespanu.
  • Żołnierze nie upuszczają broni. Imperialne Łączniki nie są dostępne.

Lista jest dosyć obszerna. Graczom przyjdzie trochę spędzić czasu nad przetestowaniem najnowszych zmian. Ale w końcu od tego są duże aktualizacje!

Tagi: ,