Na Twitterze pojawił się ciekawy wpis dewelopera i artysty Kruithne, który zajmuje się grafiką 3D i poradnikami dla swoich sponsorów na platformie Patronite. Zaprezentował Azeroth z World of Warcraft wygenerowane w 3D.

Artysta po jednym ze swoich poradników na temat renderowania jednego z kontynentów na Azeroth zaczął się zastanawiać czy możliwe jest wyrenderowanie całej planety z World of Warcraft. Efektem jego pracy jest jest wyrenderowany obraz w 16k, z ponad 450 milionami trójkątów, wszystkimi miastami, budynkami i zakamarkami Azeroth! Jedyną lokalizacją sprawiającą problemy z osadzeniem jest Nazjatar.

LINK do obrazu 16k:
https://www.kruithne.net/home/files/renders/azeroth_16k.png

Cały obraz został wygenerowany w pełnej rozdzielczości modeli w grze, z oryginalnymi teksturami w 100% bez downscalingu lub jakiegokolwiek pogarszania jakości oryginalnych plików z gry.

Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem! To najlepiej renderowana mapa 3D WOW jaką widziałem do tej pory, a oglądałem je od samego początku. Grając w Vanilla (Classic) ciągle szukałem w internecie tego typu map duengonów posklejanych z minimapy (kompasu/busoli w prawym górnym rogu) ponieważ nie było dostępnych map skomplikowanych instancji, to gracze musieli sobie radzić po swojemu. W ten sposób już na samym początku historii gry zrodził się innowacyjny sposób mapowania WOWa w 3D.

Tagi: , , , , , , , , ,