Na Twitterze pojawił się ciekawy wpis dewelopera i artysty Kruithne, który zajmuje się grafiką 3D i poradnikami dla swoich sponsorów na platformie Patronite. Zaprezentował Azeroth z World of Warcraft wygenerowane w 3D.
Artysta po jednym ze swoich poradników na temat renderowania jednego z kontynentów na Azeroth zaczął się zastanawiać czy możliwe jest wyrenderowanie całej planety z World of Warcraft. Efektem jego pracy jest jest wyrenderowany obraz w 16k, z ponad 450 milionami trójkątów, wszystkimi miastami, budynkami i zakamarkami Azeroth! Jedyną lokalizacją sprawiającą problemy z osadzeniem jest Nazjatar.
Cały obraz został wygenerowany w pełnej rozdzielczości modeli w grze, z oryginalnymi teksturami w 100% bez downscalingu lub jakiegokolwiek pogarszania jakości oryginalnych plików z gry.
After releasing my continent render guide, that got me thinking.. could I render the entire world?
To answer that, here is a 450,000,000+ triangle, 16k resolution render of the entire world of Azeroth, complete with buildings, cities and more.
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem! To najlepiej renderowana mapa 3D WOW jaką widziałem do tej pory, a oglądałem je od samego początku. Grając w Vanilla (Classic) ciągle szukałem w internecie tego typu map duengonów posklejanych z minimapy (kompasu/busoli w prawym górnym rogu) ponieważ nie było dostępnych map skomplikowanych instancji, to gracze musieli sobie radzić po swojemu. W ten sposób już na samym początku historii gry zrodził się innowacyjny sposób mapowania WOWa w 3D.
Dodaj komentarz