Remaster Warcrafta 3: Reforged w produkcji

Jeśli temat Warcrafta II to za mało jeden z fanów postanowił stworzyć remaster Warcrafta III tak, jak powinien wyglądać w dniu premiery.

Warcraft 3: Reforged Remaster

Warcraft 3: Reforged okazał się totalną klapą. Deweloperom oberwało się w głównej mierze za to, że produkt wyglądał zupełnie inaczej niż podczas pierwszych pokazów, a dodatkowo pełno było w nich bugów i braku jakichkolwiek funkcjonalności pozwalających na rozgrywki sieciowe.

I mimo wielu miesięcy od premiery, gra w dalszym ciągu boryka się z wieloma problemami, których naprawienie zajmie najpewniej kolejne długie miesiące. Niemniej jednak grono fanów RTSa postanowiło zawalczyć o grę tworząc własną wersję kampanii. I mimo, że w dalszym ciągu nie jest tak imponująca jak misja w Stratholme z pokazów Blizzcon 2018 to przynajmniej dopracowana pod względem cinematików opartych o silnik w grze.

Za projekt odpowiedzialny jest włoski programista, który na ten moment zmodyfikował 3 misje. Zostaje zatem całkiem sporo pracy do wykonania, a wśród zadań jest poprawa terenu, „ożywienie” NPCów i zmiana ich choreografii w taki sposób, aby prezentowała się żywo na cinematikach.

Jak zagrać w remake Warcraft 3:Reforged?

Jako, że jest to projekt fanowski dostępny będzie tylko w trybie customowej kampanii. Aby zobaczyć aktualny stan prac należy uruchomić edytor map i załadować mapę, którą można ściągnąć z portalu Hive Workshop. Poziom trudności można ustawić w następującej ścieżce: File -> Preferences -> Test Map -> Difficulty level.

Najwyraźniej jeśli deweloper nie chce, to zrobią to fani gry.