Blizzard ujawnił datę premiery kolejnego sezonu gier rankingowych. 26 Sezon w Diablo 3 rozpocznie się 15 kwietnia.

Przed nami gorący miesiąc, ponieważ 26 sezon Diablo 3 startuje już 15 kwietnia. Trwające w marcu testy nowego sezonu na serwerach PTR Diablo 3 pozwoliły dopracować deweloperom część zmian. Z części w ogóle zrezygnowano więc poniższa lista zmian jest ostateczną, którą zobaczycie podczas premiery nowego sezonu. Tym razem, deweloperzy prezentują nam nowy temat sezonowy – Powracający Koszmar

Temat 26 sezonu Diablo 3

Powracający Koszmar to nowy temat sezonowy w Diablo 3, który wpowadza całkowicie nową aktywność. W nowym trybie gracze będą doświadczać intensywnego, przytłaczającego naporu demonicznych sił, który będzie zwiększał się wraz z czasem.

Gracze muszą zebrać Skamieniały Krzyk od pokonanych Strażników Głębokiej Szczeliny, aby dostać się do Powracającego Koszmaru. Transmutacja Skamieniałego Krzyku w Kostce Kanaiego przywołuje portal, do którego gracze mogą wejść, aby zmierzyć się z grozą z przeszłości nefalemów.

Szczegółowe informacje o motywie sezonu:

  • Skamieniałe Krzyki i Powracające Koszmary są dostępne wyłącznie dla postaci sezonowych.
  • Tylko jeden gracz jest potrzebny do transmutacji Skamieniałego Krzyku, aby otworzyć Powracający Koszmar w grze wieloosobowej.
  • Podobnie jak w przypadku spotkań z bossami, wszyscy w grze wieloosobowej muszą zaakceptować powiadomienie.
  • W Powracającym Koszmarze poziom trudności rośnie wraz z postępami graczy. Gracze zyskują więcej postępów, jeśli sprawnie pokonują potwory.
  • Po ukończeniu Powracającego Koszmaru gracze otrzymują następujące nagrody: PD, przedmioty legendarne, krwawe odłamki, klejnoty, a w tym nowy legendarny klejnot – Szept Odkupienia.
  • Szept Odkupienia to legendarny klejnot, który służy wyłącznie do wzmacniania starożytnych przedmiotów legendarnych. Pojawia się w zależności od wyników osiągniętych przez gracza w Powracającym Koszmarze.

Zmiany w Głębokich Szczelinach

Głębokie Szczeliny uległy zmianom balansowym. Deweloperzy zdecydowali się na to, aby gracze mogli jeszcze więcej czasu spędzać nad zawartością, która sprawia im frajdę.

Wśród najważniejszych zmian znajdują się:

  • Dodano 3 mapy i usunięto 2 z puli Głębokich Szczelin.
    • Dodano: Pola Niedoli, Bezludne Piaski i Cmentarz Cierniwrzosów.
    • Usunięto: Kanały Kaldeum i Ukryte Akwedukty.
  • Dostosowano prawdopodobieństwo występowania map w Głębokich Szczelinach.
  • Dostosowano prawdopodobieństwo występowania grup potworów.
  • Następujące potwory zostały zmodyfikowane, aby zapewnić większe postępy i więcej PD w Głębokich Szczelinach.
    • Płonący strażnicy.
    • Gorejący strażnicy.
    • Lodowy strażnik.
    • Trujący strażnik.
    • Porażający strażnik.
    • Włócznik Klanu Krwi.
    • Palownik Klanu Mrocznego Księżyca.
    • Palownik Klanu Księżyca.
    • Palownik Klanu Krwi.
    • Palownik Klanu Lodu.
    • Piekielna wiedźma.
    • Plugawa kusicielka.
  • Gracze mogą porozmawiać z Orekiem, aby zamknąć aktywną Głęboką Szczelinę. Ta opcja jest dostępna tylko w grze jednoosobowej.

Zmiany w Przedmiotach

Barbarzyńca

  • Dziedzictwo Raekor (z premią za 4 części zestawu): Dzika Szarża zyskuje efekty wszystkich run oraz zadaje obrażenia zwiększone o 1000%. Za każdy brakujący 1% twojego zdrowia obrażenia od Starożytnej Włóczni wzrastają o 2%.
  • Dziedzictwo Raekor (z premią za 6 części zestawu): Trafianie przeciwników Dziką Szarżą lub Rzutem Bronią zwiększa obrażenia zadawane przez kolejną Starożytną Włócznię o 5500% i sprawia, że z celu wystrzeliwuje wiele włóczni. Efekt ten kumuluje się, a każde ciśnięcie włóczni pochłania maksymalnie 5 poziomów kumulacji.
  • Prawo Arreat: Rzut Bronią i Starożytna Włócznia zadają obrażenia zwiększone o 150–200%.
  • Rzut Bronią generuje dodatkowo do 25 50 pkt. furii w oparciu o odległość od trafionego przeciwnika. Wartość wygenerowanej w ten sposób furii może przekroczyć poziom maksymalny o 200 pkt.
  • Starożytna Włócznia przywraca do 25 50 pkt. furii w oparciu o odległość od trafionego przeciwnika i resetuje pulę furii do podstawowego poziomu maksymalnego.
  • Trzysetna Włócznia: Zwiększa obrażenia zadawane przez umiejętności Rzut Bronią oraz Starożytna Włócznia o 150–200%. Szybkość ataku Rzutu Bronią wzrasta o 200%.
  • Zbawienie Skulara: Zwiększa obrażenia zadawane przez Starożytną Włócznię o 150–200%. Kiedy Starożytna Włócznia z runą Rzut Głazem trafi 5 lub mniej przeciwników, zadawane przez nią obrażenia wzrosną o 100%.

Krzyżowiec

  • Ciernie Zaklinacza: Szybkość ataku Kary oraz Cięcia zostaje zwiększona o 100%. Umiejętności te zadają również równowartość 67 500% obrażeń od cierni.
  • Ferwor Norvalda: Zadajecie obrażenia zwiększone o 200% w czasie działania Konnej Szarży oraz przez 5 sek. po jej zakończeniu.

Mnich

  • Wszyscy mistyczni sojusznicy zrodzeni przez Mantrę Iny z premią za 6 elementów zestawu mają teraz odnawiany czas działania przy każdym ataku.
  • Mistyczny Sojusznik – Ognisty Sojusznik: minisojusznicy mają teraz zdolność przenikania.
  • Przedramienniki Pomniejszych Bogów: Wrogowie trafieni Uderzeniem Cyklonu postaci otrzymują przez 5 sek. zwiększone o 150–200% obrażenia od Mistycznego Sojusznika postaci.

Nagrody Sezonowe

Standardowo jak co sezon dla graczy przygotowano pewną pulę nagród. Do najważniejszych nalezą sezonowe elementy ozdobne. Od kilku sezonów Blizzard przywraca nagrody, które były dostępne w poprzednich sezonach. To oznacza, że i tym razem gracze będą mogli zdobyć nagrody, które już posiadają, o ile grali podczas 14 sezonu rozgrywek.

Wśród nowych nagród znajduje się nowy portret „Pamiątka Rakkisa” oraz zwierzak „Zębaty piechur”

Pozostałe osoby, które nie miały okazji zdobyć kilku dodatkowych zakładek skrytek mogą to zrobić poprzez kilka zadań:

  • Ukończcie Szczelinę Nefalemów 70 poziomu w czasie krótszym niż 5 minut na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Ukończcie 60 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo;
  • Zabijcie Chciwość na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Mając poziom 70, zabijcie Rzeźnika w czasie krótszym niż 30 sek. na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Przekujcie przedmiot legendarny lub z zestawu;
  • Wzmocnijcie przedmiot starożytny za pomocą legendarnego klejnotu o randze 50 lub wyższej;
  • Ulepszcie trzy legendarne klejnoty do rangi 55 lub wyższej;
  • Ukończcie dwa podboje.

Źródło: blizzard.com

Tagi: , , , , , ,