Startuje 10 sezon w League of Legends
Koniec czekania. Dzisiejszego dnia wystartował nowy sezon w League of Legends.
Dokładnie o godzinie 4:00 w nocy czasu polskiego, a nie jak wcześniej planowano o 13:00 rozpoczął się jubileuszowy 10 sezon w League of Legends. Gracze ponownie będą mogli zasiąść do komputerów by zawalczyć o jak najwyższe rangi w tym sezonie.
Zmiany w 10 sezonie League of Legends
Największym zmianom uległa mapa, na której rozgrywane są mecze w League of Legends. Pierwszą i jedną z najbardziej kluczowych zmian są Żywioły Smoków, które zmieniają krajobraz Summoner’s Rift i dają drużynom buffy do żywiołów czy potężne dusze smoków.
Aktualnie w grze znajdują się cztery szczeliny gdzie występują Żywioły Smoków:
- Piekielna Szczelina
- Oceaniczna Szczelina
- Podniebna Szczelina
- Górska Szczelina
W zależności od tego, którego smoka ubijemy drużyna otrzyma następujące wzmocnienia:
- Moc Piekieł:
- Daje pewien procent obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
- Wola Oceanu:
- Co sekundę regeneruje pewien procent brakującego zdrowia.
- Łaska Niebios:
- Daje skrócenie czasu odnowienia superumiejętności.
- Potęga Gór:
- Daje procentowe zwiększenie odporności pancerza i odporności na magię.
Jeśli drużyna zdoła ubić czwartego smoka otrzyma Duszę Smoka. Dzięki temu artefaktowi gracze otrzymają następujące buffy:
- Dusza Piekielnego Smoka:
- Co 3 sekundy kolejny atak lub zaklęcie zadające obrażenia tworzy małą eksplozję obszarową, zadając obrażenia adaptacyjne, które skalują się z dodatkowymi obrażeniami od ataku, mocą umiejętności i dodatkowym zdrowiem.
- Dusza Oceanicznego Smoka:
- Zadawanie wszelkich obrażeń aktywuje znaczne zwiększenie regeneracji zdrowia i zasobów na 3 sekundy.
- Obrażenia zadawane stworom dają mniejszą regenerację.
- Dusza Podniebnego Smoka:
- Trafianie wrogów umiejętnościami lub atakami skraca czas odnowienia umiejętności podstawowych.
- Dusza Górskiego Smoka:
- Jeśli przez 5 sekund nie odnosisz obrażeń, zyskujesz tarczę, która utrzymuje się, dopóki nie zostanie zniszczona. Wytrzymałość tarczy skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku, mocą umiejętności i dodatkowym zdrowiem.
Kolejną ważną zmianą jest usunięcie skalowania Starszego Smoka ze wzmocnieniami Smoków Żywiołów. Deweloperom zależy aby gracze, którzy nie zdobyli Duszy Smoka mieli szansę na wyrównaną walkę.
Pozostałe zmiany w grze odnoszą się do pomniejszych poprawek w alejkach czy ścieżkach.