McCree ze sporym buffem HP, Hanzo, Orisa, Sigma, Reaper i Baptiste z nerfami. Pełna lista zmian balansu!
Dzisiejszej nocy na serwery PTR zawitała łatka ze zmianami balansu. McCree jako jedyny dostał niezłego buffa.
Blizzard wprowadza kolejne zmiany balansu aby jeszcze bardziej zróżnicować rozgrywkę w Overwatch. Tanki znowu dostały po tyłku, ale największa zmiana dotyczy McCree, który nie dość, że otrzymał 250HP to jeszcze może obracać się o 360 stopni na ulcie.
Hanzo
Storm Arrows
- Damage reduced from 70 to 60
McCree
General
- Base health increased from 200 to 250
Peacekeeper (Primary Fire)
- Recovery time increased from 0.42 to 0.5 seconds
Deadeye
- Firing Deadeye no longer locks the player’s aim
Reaper
The Reaping (Passive)
- Healing amount reduced from 40% to 30% of damage dealt
Orisa
Fusion Driver (Primary Fire)
- Damage reduced from 11 to 9
Fortify
- Cooldown increased from 8 to 10 seconds
Halt!
- Snare duration reduced from 1 to 0.65 seconds
Sigma
Hyperspheres (Primary Fire)
- Range reduced from 22 to 20 meters
Gravitic Flux
- Can now be interrupted before targets begin falling
- Impact slow duration reduced from 0.9 to 0.6 seconds
Accretion
- Explosion damage reduced from 60 to 40
Baptiste
Biotic Launcher (Primary Fire)
- Recovery time increased from 0.36 to 0.45 sec
Biotic Launcher (Secondary Fire)
- Heal explosion reduced from 60 to 50
Blizzard w dalszym ciągu wprowadza zmiany, które odbiją się na niektórych postaciach. Wymusi to większą liczbę zmian w trakcie meczu co może być przyczynkiem do powrotu dive mety.
Jak oceniacie najnowsze zmiany?