Wszystkie talenty prestiżu dodane w patchu rocznicowym do Starcraft 2
Kilka dni temu na PST pojawiła się rocznicowa aktualizacja Starcraft 2. Prezentujemy wszystkie talenty prestiżu, które pojawiły się w grze w misjach kooperacyjnych!
Lipiec to miesiąc Starcrafta 2. Dwie dosyć duże aktualizacje, które pojawiły się w grze mają ułatwić wszystkim graczom, i to nie tylko pod kątem rozgrywki ale i jej tworzenia. Zmiany w Edytorze map mają pomóc projektantom tworzyć najbardziej zwariowane pomysły, podczas gdy nowe odznaczenia i talenty prestiżu zachęcić graczy do ponownego przejścia wszystkich kampanii jak i wspólnego rozegrania misji kooperacyjnych.
Najnowsza aktualizacja wprowadziła po 3 poziomy telentów prestiżu dla każdego bohatera w kooperacji. Warto zapoznać się z ich funkcjonowaniem jeśli zamierzacie je wypróbować podczas oficjalnej premiery na serwerach live.
Talenty prestiżowe Raynora
Szeryf Pogranicza:
- Biologiczne jednostki zyskują 100% dodatkowego HP
- MULE są niedostępne.
Swobodny Jeździec:
- Dopalacze zwiększają dodatkowo szybkość ataku o 100%. Czas odnowienia zostaje skrócony o 50%.
- Jednostki nie kosztują już mniej. Premia do szybkości spada o 50%
Kosmiczny Rebeliant:
- Port Gwiezdny nie ma już wymogów technologicznych ani kosztu w wespanie, a powstałe w nim jednostki mają o 30% niższy koszt w wespanie. Wikingi, Banshee i Krążowniki poprawiają czasy odnowienia górnego paska o 1% za każdą zużytą jednostkę surowców.
- Jednostki bojowe kosztują 50% więcej w minerałach.
Talenty prestiżowe Kerrigan
Królowa Biomasy:
- Efektywność Złośliwej Biomasy jest o 100% większa.
- Sieć Nydusowa i Sieć Omega są niedostępne.
Zguba Ludzkości:
- Kerrigan zużywa kumulację furii, kiedy korzysta z Ataku z Wyskoku lub Psionicznego Przesunięcia i atakuje pobliskich wrogów, zadając im 50 pkt. obrażeń i ogłuszając ich na 3 sek.
- Generacja karapasku i obrażeń od zdolności Kerrigan są zmniejszone o 50%.
Osamotniona Królowa:
- Liczba zasobów zapewnianych przez Aurę Asymilacji jest o 100% większa. Kerrigan zyskuje Wybuch Kinetyczny i Miażdzący Chwyt.
- Atak z Wyskoku lub Psioniczne Przesunięcie jest niedostępne.
Talenty prestiżowe Artanisa
Waleczny Inspirator:
- Zwiększa skuteczność zdolności wszystkich aktywnych jednostek bojowych o 100%.
- Jednostki bojowe kosztują 30% więcej.
Legat Nexusa:
- Rozpostarcie Pola Zasilającego przesyła dowolną z Twoich jednostek bojowych w istniejącym polu zasilającym do nowej lokalizacji. Czas odnowienia zostaje usunięty.
- Rozpostarcie Pola Zasilającego zużywa 10 pkt. energii.
Kapitan Arki:
- Ataki z Orbity przesyłają Bezgranicznego Fanatyka, który emanuje niszczycielską energią i działa 15 sek. Przeciążenie Osłon jest teraz zdolnością z celem, ma 50% krótszy czas odnowienia i zużywa 25 pkt. energii.
- Ataki z Orbity zużywają 50 pkt. energii. Powłoka Obronna jest wyłączona.
Talenty prestiżowe Swanna
Specjalista od ciężkiego sprzętu:
- Wiertło Laserowe zadaje obrażenia rozpryskowe i spowalnia.
- Zdolności Wiertła Laserowego są niedostępne.
Złota rąsia:
- Ulepszenia wieżyczek są o 100% skuteczniejsze.
- Koszt jednostek bojowych w wespanie jest 50% większy.
Kierownik logistyki:
- Herkules ma dwa razy większą pojemność i natychmiast wyładowuje jednostki. Czas odnowienia skoku taktycznego jest krótszy o 50%.
- Czasy odnowienia na górnym pasku wydłużają się o 100%.
Talenty prestiżowe Zagary
Królowa zmory:
- Zwiększa maksimum zaopatrzenia o 50. Jaja zerglingów i zmory powijają jedną dodatkową jednostkę. Gniazda tępicieli powijają dodatkowo 4 darmowe tępiciele, a gniazda zmory 4 darmowe zmory.
- Zagara jest niedostępna.
Matka potworów:
- Aberracje i skaziciele kosztują 25% mniej, mają 50% więcej życia i jego znacznie zwiększoną regenerację.
- Brak darmowych tępicieli.
Łowczyni doskonała:
- Czasy odnowienia zdolności Zagary są krótsze, zwiększa się jej życie i regeneracja energii. Zyskuje ona także zdolność Głębokiego Przekopu.
- Zbiorowy Szał wpływa tylko na Zagarę i wezwane przez nią jednostki. Jednostki bojowe kosztują 25% więcej.
Talenty prestiżowe Vorazun
Kapłanka wytchnienia:
- Przywołanie Awaryjne przesyłą jednostki zamaskowane do najbliższego nexusa lub mrocznego pylonu zamiast do budowli podstawowej i przywraca w pełni życie i osłony. Czas odnowienia i koszt Przesyłu Mrocznego Pylonu spadają o 50%.
- Mroczne pylony tracą zdolność przywołania.
Łupieżczyni mocy:
- Wrogie jednostki objęte działaniem zastoju otchłani zamętu, okowów zastoju, sieci zakłócającej lub mrocznego wiru tracą 20 pkt. życia na sekundę. Efekt ten nie może ich zabić.
- Jednostki bojowe zadają 50% mniej obrażeń. Czas działania okowów zastoju zostaje skrócony o 75%.
Strażniczka cieni:
- Zatrzymanie Czasu zamienia się w zdolność z celem działania. Cała gwardia cienia po śmierci zostaje ożywiona w lokalizacji docelowej.
- Czas działania gwardii cieni zostaje skrócony o 40%.
Talenty prestiżowe Karaxa
Architekt wojny:
- Wiązka Naprawcza jest 100% efektywniejsza i może obrać za cel dwa razy więcej budowli. Bariera Jedności wpływa na budowle obronne, a jej czas odnowienia skraca się o 75%. Zagięcie Czasoprzestrzeni, Fala Czasu i Pole Czasoprzestrzennne wpływają na budowle obronne i zwiększają ich zasięgu ataku.
- Wiązka Naprawcza może obierać za cel tylko budowle. Bariera Jedności nie wpływa na jednostki.
Prawowity templariusz:
- Jednostki bojowe kosztują 40% mniej.
- Działa fotonowe i monolity khaydarinowe są niedostępne.
Solarytowy bóg
- Atak z Orbity i Lanca Solarna zużywają 40$ mniej energii. Czas odnowienia Lancy Solarnej i Promienia Oczyszczającego skracają się o 50%.
- Zagięcie Czasoprzestrzeni, Fala Czasu i Pole Czasoprzestrzenne są niedostępne.
Talenty prestiżowe Abathura
Kolekcjoner esencji:
- Jednostki bojowe mogą zgromadzić dodatkowo 25 jednostek biomateriału i mają dodatkowe 50% szans na pozostawienie biomateriału w chwili śmierci.
- Najwyższe Stadium Ewolucji jest niedostępne.
Podziemna groza:
- Szarańcza ma o 50% większy zasięg ataku, szybkość ruchy i czas działania. Ulepszenie głęboki przekop nie wymaga już ula i pola widzenia, i może być używane przez karakany oraz pustoszyciele.
- Jednostki bojowe mają 25% wyższy koszt w wespanie.
Nieograniczony:
- Liczba Najwyższych Stadiów Ewolucji nie jest ograniczona do 3.
- Najważniejsze Stadium Ewolucji wymaga 200 jednostek biomateriału. Biomateriał jest słabszy.
Talenty prestiżowe Alaraka
Wytwórca dusz:
- Kiedy suplikant ginie, zwiększa się szybkość ataku i obrażenia zadawane przez jedną z pobliskich, mechanicznych, niebohaterskich jednostek bojowych Alaraka.
- Zabójcza Szarża i Fala Zniszczenia zadają o 50% mniej obrażeń.
Wyniesiony tyran:
- Czas odnowienia Wzmocnienia jest krótszy o 50%.
- Flota Śmierci jest niedostępna.
Cień śmierci:
- Flota Śmierci nie ma ograniczonego czasu działania.
- Obrażenia zadawane przez Flotę Śmierci i jej żywotność są mniejsze o 50%. Czas odnowienia Wezwania Floty Śmierci wydłuża się o 100%. Zbiorowa teleportacja statku-matki jest ograniczona trwającym 60 sek. czasem odnowienia i nie teleportuje jednostek sojuszniczych.
Talenty prestiżowe Novy
Najemniczka:
- Ładunki jednostek z koszar gromadzą się 100% szybciej.
- Ładunki jednostek z fabryki i portu gwiezdnego gromadzą się 50% wolniej.
Taktyczna Dyspozytorka:
- Czas odnowienia Transportu Taktycznego zostaje skrócony o 75%.
- Nalot Gryfa jest niedostępny.
Infiltratorka:
- Nova ma stałe Supermaskowanie. Jej zdolności mają 50% większy zasięg i 50% krótszy czas odnowienia.
- Nova nie może przełączać się na Kombinezon Bojowy i traci Supermaskowanie na 4 sek., kiedy atakuje lub oddaje Strzał Snajperski.
Talenty prestiżowe Stukova
Technolog infekcji:
- Fabryka i port gwiezdny nie mają już wymogów technologicznych. Mechaniczne jednostki bojowe kosztują 30% mniej.
- Zainfekowana baza kolonistów nie powija się i nie można jej budować.
Piastun plagi:
- Banshee mogą załadować do 16 jednostek zainfekowanych piechoty i zrzucać ładunek w miejscu docelowym.
- Zainfekowani cywile mają 30% krótszy czas życia.
Władca hordy:
- Zainfekowane bunkry powijają zainfekowanych żołnierzy 200% szybciej.
- W zainfekowanych bunkrach nie ma miejsca na jednostki.
Talenty prestiżowe Fenixa
Akhundelar:
- Obrażenia zadawane przez Pancerz rosną o 100%, a czasy odnowienia zdolności zostają skrócone o 50%. Życie, osłony i tempo regeneracji energii rosną o 100% podczas magazynowania.
- Czasy odnowienia wezwań wszystkich Pancerzy wydłużają się o 700%. Każda powłoka może być utrzymana tylko przez 20 sek. w danej chwili.
Administrator sieci:
- Efektywność Taktycznej Sieci Danych wzrasta o 200%. Koszt wszystkich jednostek bojowych spada o 50%.
- Żywotność wszystkich jednostek niebohaterskich i zadawane przez nie obrażenia zostają zmniejszone o 50%.
Nieugięty mściciel:
- Efektywność Protokołu Mściciela wzrasta o 100%. Bohaterowie SI, którzy zginą, zwracają 75% swoich podstawowych kosztów.
- Bohaterowie SI nie zyskują dodatkowego życia lub osłon oraz mają mniejszy zasięg ataku.
Talenty prestiżowe Dehaka
Pożracz:
- Pożarcie zapewnia korzyści wszystkim pobliskim jednostkom sojuszniczym.
- Dehaka posiada 0 pkt. bazowego pancerza, traci zdolność Palącego Oddechu, a jego maksymalny poziom spada o 4.
Pierwotny rywal:
- Przywódcy stad i ich jednostki zadają 50% więcej obrażeń i mają 100% więcej życia. Przywódcy stad mają czasy odnowienia zdolności skrócone o 33# i mogą pochłaniać esencją dla Dehaki.
- Dehaka opuszcza mapę, gdy któryś z przywódców stad jest aktywny. Maksymalnie może być aktywny tylko jeden przywódca stada.
Brat szczepu:
- Dehaka powija klona. Jeśli któreś z nich zginie, drugie czeka to samo.
- Maksimum życia Dehaki spada o 35%.
Talenty prestiżowe Han & Horner
Galaktyczna Superpara:
- Miny magnetyczne uzbrajają się i wybuchają 80% szybciej. Jednostki Miry mają 100% większą skuteczność efektów w chwili śmierci.
- Jednostki Hornera kosztują 30% więcej.
Dowódcy eskadry:
- Koszt jednostek Hornera w wespanie spada o 20%, a czasy odnawiania ładunków o 50%.
- Limit galeonów wynosi 2.
Galaktyczni przemytnicy:
- Platformy bombowców nie mają już limitu.
- Koszt platform bombowców w surowcach rośnie o 100%.
Talenty prestiżowe Tychusa
Skrupulatny webownik:
- Czasy odnowienia aktywnych zdolności banitów zostają skrócone o 35%.
- Koszt banitów i czas między ich werbowaniem wzrastają o 50%.
Samotny wilk:
- Banici zadają 200% więcej obrażeń i otrzymują ich 50% mniej, kiedy są poza polem widzenia pozostałych banitów.
- Supersprzęt jest niedostępny. Sprzęt kosztuje 25% więcej.
Zdalny sterowniczy:
- Odyn nie musi już być pilotowany przez Tychusa, jego czas działania wydłuża się o 100%, a jego czas odnowienia skraca się o 40$.
- Ogień Zaporowy i Wielki Czerwony Przycisk są niedostępne.
Talenty prestiżowe Zeratula
Anakh Su’n:
- Zeratul może wysłać Poszukiwacza Otchłani i zapewnić wszystkim jednostkom sojuszniczym na wyznaczonym obszarze Supermaskowanie na 15 sek.
- Poszukiwać Otchłani nie może transportować już Zeratula.
Poszukiwacz wiedzy:
- Zeratul może gromadzić nieograniczoną liczbę fragmentów artefaktu.
- Jednostki bojowe Zeratula kosztują 25% więcej.
Herold otchłani:
- Każdy zebrany fragment artefaktu skraca czas odnowienia Mrocznego Rozdarcia Zeratula o 5 sek. Zdolność ta tworzy tornado, które zadaje obrażenia i spowalnia wrogie jednostki.
- Zeratul może zgromadzić maksymalnie dwa fragmenty artefaktu.
Talenty prestiżowe Stetmanna
Genialny sygnałowiec:
- Satelity są po uruchomieniu odporne na ataki i generują stetopola większe o 50%.
- Super Gary jest niedostępny.
Najlepszy kumpel:
- Życie gary;ego i zadawane przez niego obrażenia są o 100% większe.
- Szybkość ruchu Gary’ego poza stetopolami jest 90% mniejsza.
Baron naftowy:
- Jednostki bojowe kumulują Najlepszy Olej po zabiciu wrogów.
- Jednostki bojowe kosztują 40% więcej w minerałach. Mechainfektory są niedostępne.
Talenty prestiżowe Arcturusa Mengska
Toksyczny tyran:
- Strach wzbudzany przez Uderzenie Kontaminacyjne utrzymuje się o 200% dłużej, obrażenia z upływem czasu są dodatkowo zwiększone o 100%, koszt zdolności mniejszy o 20%, a czas odnowienia krótszy o 66%. Żołnierze zapewniają Poparcie dla Imperium, kiedy obsługują Ziemiołamacza.
- Zagłada Nuklearna jest niedostępna.
Wódz proletariatu:
- Koszt Gwardii Imperialnej w wespanie jest mniejszy o 25%, a przyrost PD większy o 100%.
- Koszt Gwardii Imperialnej w minerałach jest większy o 100%, a zużycie zaopatrzenia większe o 50%.
Handlarz śmierci:
- Broń wyposażonych żołnierzy w chwili ich śmierci aktywuje mechanizm autodestrukcji. Broń żołnierzy kosztuje 40 jednostek minerałów i 20 wespanu.
- Żołnierze nie upuszczają broni. Imperialne Łączniki nie są dostępne.
Lista jest dosyć obszerna. Graczom przyjdzie trochę spędzić czasu nad przetestowaniem najnowszych zmian. Ale w końcu od tego są duże aktualizacje!