Wszystkie zestawy Łupów Wojennych ponownie dostępne w Starcraft 2

Wraz z nowym patchem Blizzard wprowadził możliwość zakupu wszystkich dotychczasowych Łupów Wojennych w Starcraft 2.

Blizzard udostępnia zakup wszystkich Łupów Wojennych

Blizzard próbuje wyłuskać ostatnie grosze ze Starcrafta 2. Niedawno informowałem Was o zakończeniu wsparcia dla gry i dołączeniu jej do sekcji Classic Games. Oznacza to, że Starcraft 2 nie doczeka się już żadnych nowych akutalizacji.

Co jeszcze smutniejsze, wielu weteranów RTSów w Blizzardzie opuściło szeregi firmy zakładając własną spółkę Frost Giant. Czytając opinie na wielu portalach, większość dziennikarzy jednogłośnie twierdzą, że to koniec ery RTSów w Blizzardzie.

Tymczasem Łupy Wojenne, które służyły dofinansowaniu turniejów esportowych Starcraft 2 powracają. Jednak nie w formie do jakiej Blizzard nas przyzwyczaił. Wraz z łatką 5.0.4 gracze otrzymali możliwość nabycia WSZYSTKICH dotychczasowych Łupów Wojennych, które przez ostatnie lata były prezentowane w grze. Firma najwyraźniej chce wykorzystać wszelkie możliwości monetyzacji gry, przez co War Chest nie będzie już unikalnym produktem.

Poniżej prezentujemy pełną listę zmian aktualizacji 5.0.4.

OGÓLNE

  • W sprzedaży dostępne są już zestawy skórek z Łupu Wojennego VI.
    • Zestaw budowli terran z Tyradora
    • Zestaw budowli zergów Cerbera
    • Zestaw budowli protosów Ihan-rii
  • Wszystkie wcześniejsze zestawy skórek z Łupu Wojennego zostały udostępnione w sprzedaży w sekcji Polecane w dziale Kolekcja.
    • Zestaw jednostek terran z Tyradora
    • Zestaw jednostek zergów Cerbera
    • Zestaw jednostek protosów ihan-rii
    • Zestaw jednostek Sił Specjalnych terran
    • Zestaw jednostek Maruderów Miry terran
    • Zestaw jednostek umojańskich terran
    • Zestaw budowli Sił Specjalnych terran
    • Zestaw jednostek szczepu Lewiatan zergów
    • Zestaw jednostek pierwotnych zergów
    • Zestaw jednostek emulantów zergów
    • Zestaw budowli emulantów zergów
    • Zestaw jednostek Ciężkozbrojnych protosów
    • Zestaw jednostek Czyścicieli protosów
    • Zestaw jednostek złotej ery protosów
    • Zestaw budowli Ciężkozbrojnych protosów
  • Klasyczne skórki budowli z Łupu Wojennego VI są już dostępne w sprzedaży.
    • Klasyczne centrum dowodzenia
    • Klasyczna wylęgarnia
    • Klasyczny nexus
  • Klasyczne skórki konsoli z Łupu Wojennego VI są już dostępne w sprzedaży.
    • Skórka konsoli terran z Tyradora
    • Skórka konsoli zergów Cerbera
    • Skórka konsoli protosów ihan-rii

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował braki pamięci podczas gry.

Kampania

  • Naprawiono błąd, który powodował, że korzystanie ze zdolności Wcielona Furia Novy na stałe usuwało uzbrojenie Novy.

Tryb wieloosobowy

  • Mapy
    • Oksydacja ER
      • Naprawiono błąd, który powodował, że działo fotonowe można było zasłonić dwoma pylonami w pobliżu głównej rampy w lokalizacji startowej.
    • Jagannatha ER
      • Naprawiono błąd, który powodował, że jednostka mogła nieprawidłowo wchodzić na klif.

Misje w trybie współpracy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że poziomy mistrzowskie Zagary nie były prawidłowo grupowane.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że robotnik/żołnierz Mengska tracił detekcję kolizji w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zainfekowany liberator Stiukowa nie mógł atakować okruchów otchłani w misji Żniwa Amona po opracowaniu Przekształcenia w chmarę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że mroczny pylon Vorazun dawał nieśmiertelność niektórym jednostkom terran.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki wypalacz Raynora, żołnierz ogniowy Mengska i Pożarsky Tychusa nie mogły ruszyć do ataku na znajdujące się bardzo daleko jednostki wroga.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że statek-matka Floty Śmierci była wybierana po naciśnięciu przycisku zaznaczania wszystkich wrót przesyłowych.

Edytor

  • Naprawiono błąd, który powodował, że edytor działający w systemie operacyjnym Mac OS uniemożliwiał użytkownikom stawianie ramp.
  • Naprawiono błąd, który powodował problemy podczas próby stworzenia klifów sięgających z poziomu terenu 0 na poziom 3.
  • Dodatkowo, podczas tworzenia klifów, promień rozmieszczania będzie mniejszy niż wcześniej.