Valorant otrzymuje patch 7.10

Valorant właśnie otrzymuje nowego patcha oznaczonego 7.10, zmiany u Jett i Deadlock

Na oficjalnej stronie Valoranta zawitał nowy artykuł. Przede wszystkim zmiany dostają Deadlock oraz Jett. Zmieniono zachowanie 2 postaci w drużynowym deathmatchu Reyna i Fade. Oraz inne naprawy błędów z wydajnością gry.

Postacie

Deadlock gdy rzuci GravNet’a (to ten granat co pęka na podłodze) to przeciwnik musi sam ściągnąć z siebie ten efekt osłabienia, wcześniej wystarczyło wyjść z pola działania, utrudni to rozrywkę z tego powodu, że wróg teraz musi odłożyć bron i zająć się tą siecią, która na nim ciąży, spadnie również mobilność poprzez zwiększenie grawitacji i redukcji mobilności (w tym GravNet zmniejsza dystans Pomyślnego Wiatru Jett). Dodatkowo zasięg działania został powiększony z 6 metrów do 8 m. Samo usunięcie zajmie teraz 1,5 sekundy, a nie jak wcześniej 0,85 sek.

Jett ma małe zmiany, poprawiono jedynie animacje Burzy Ostrzy (ult) w trybie trzecioosobowym, komentują to tym:

aby zwiększyć przejrzystość walki

Drużynowy deathmatch

Pamiętajcie te zmiany są tylko w trybie drużynowym deathmatchu

Reyna dostaje po głowie, obcinają jej czasy umiejętności. Rzut okiem (oślepienie przeciwników) będzie się dłużej odnawiać z 44 sekund do 51. Umiejętność specjalna za to będzie się ładować 14% dłużej.

Fade w deatchmatchu zyskuje na czasie. Skrócono jej czas odnowienia Grasanta (ta szczęka, którą może Fade kontrolować, po zderzeniu oślepia nas) z 44 sekund do 36 sekund. Oraz umiejętność Przejęcia (obszar, w którym nie możemy wyjść jako wróg gdy nas złapie) z 51 do 48 sekund.

Błędy związane z grą

Nareszcie naprawiono pogłos, którego nie powinno być w niekotnych rodzajów dźwięków, w tym głosy strzału czy kroków. Naprawiono błąd, w którym umiejętność specjalna Viper nie blokowało poprawnie wizji wrogów na minimapie i dużej mapie. Naprawiono również problemy z umiejętnością Fade (Grasantem), który potrafił przenikać przez niektóre obiekty na mapie. Poprawiono tekst w języku arabskim w przycisku menu zgłaszania graczy, bo był ucinany przez grę.