League of Legends patch 12.3 – wcześniejszy opis

Do League of Legends zawita niedługo patch 12.3. Zmiany w tej aktualizacji to głównie zmiany bohaterów, w tym zapowiadane zmiany Ahri, zbuffowane zostaną 3 postacie, znerfionych zostanie aż 9. Do tego dochodzą ważne zmiany przedmiotów.

Riot phlox opublikował na swoim twitterze listę zmian balansowych w najnowszym patchu 12.3 w League of Legends. Tym razem więcej bohaterów znerfiono, niż zbuffowano. W tym patchu pojawią się obiecane zmiany Ahri, ale i zmieniona zostanie pasywka Nami, celująca w większą wartość prędkości poruszania się, ale zmniejszającej się w czasie. W tej aktualizacji dochodzą również ważne zmiany przedmiotów celujące głównie w zmianę mety.

Zmiany balansu bohaterów:

Buffy:

Lillia:

  • Melodyjna kołysanka (R) czas uśpienia zwiększono z 1.5/2/2.5 sekundy do 2/2.25/2.5 sekundy

Quinn:

  • Wyostrzone zmysły (W): prędkość ataku zwiększonaz 20/30/40/50/60% do 28/36/44/52/60%
  • Za linią wroga (R) obrażenia od ataku zwiększono z 40% do 70% całkowitego AD

Brand:

  • Płomień (pasywka) zwrot many następuje, gdy zabuje wroga
  • Piroklazm (R): priorytetuje cele bliżej Branda

Nerfy:

Zeri:

  • Piorunujący strzał (R) nie otrzymuje już stacków z Huraganu Runana

Senna:

  • Częstotliwość wypadania dusz z zabitych minionów zmniejszono z 10% do 2.7777%

Caitlyn:

  • Przyrost AD zmniejszono z 3.8 do 3.4
  • Rozjemca z Piltover (Q) drugorzędne obrażenia zredukowano z 60% na 50%

Amumu:

  • AR/ poziom zmniejszono z 3.5 do 3
  • Histeria (E) maksymalna redukcja obrażeń to 50%

Corki:

  • Zwiększono czas pojawienia się pierwszej paczki z 8 do 10 minut
  • Zwiększono czas odnowienia paczek z 4 do 5 minut

Akshan:

  • Nieczysta walka (pasywka): zmieniono bonusową prędkość poruszania się na pojedynczy strzał z 35-75 do 20-75
  • obrażenia trzech stacków zmniejszono z 20-175 do 10-165

Twisted Fate:

  • Jokery (Q) obrażenia zmniejszono z 60/105/150/195/240 (+65% AP) do 60/100/140/180/220 (+70%AP)
  • As z rękawa (E) Prędkość ataku zmniejszono z 20/25/30/35/40% do 10/17.5/25/32.5/40%

LeBlanc:

  • Zniekształcenie (W) obrażenia zmniejszone z 75/115/155/195/235 do 75/110/145/180/215

Janna z lodowcowym ulepszeniem:

  • Naprawiono zbugowaną interakcję

Poprawki bohaterów:

Ahri:

Nami:

  • Pasywka przyznaje więcej bonusowej prędkości poruszania się ale z czasem ta prędkość spada

Zmiany systemowe:

Turbochemiczny pojemnik:

  • Zmieniono sposób generowania stacków z pożogi z poruszania się i zadawania obrażeń na poruszanie się i przyjmowanie obrażeń
  • odległość na stack zmieniono z 15u do 25u
  • bonusowe obrażenia zadawane potworom zwiększono z 175% do 200%
  • bonusowe obrażenia zadawanie minionom zwiększono z 25 do 30%

Boski łamacz:

  • Przyznawane zdrowie zmniejszono z 400 do 300
  • AD zwiększono 35 do 40
  • Zmieniono ścieżkę budowania z Blask + Pożeracz + Rozgrzany Klejnot + 700 złota na Blask + Młot bojowy Caufielda + Rozgrzany klejnot+ 700 złota

Chłeptacz posoki:

  • Przyznawane zdrowie zmniejszono z 450 do 300
  • AD zwiększono z 45 do 55
  • Zmieniono ścieżkę budowania z Żelazny Bicz + Pożeracz + Rozgrzany Klejnot + 300 złota na Żelazny Bicz + Młot bojowy Caufielda + Rozgrzany klejnot+ 300 złota

Moc trójcy:

  • Przyznawane zdrowie zwiększono z 200 na 300
  • Potrójne uderzenie zmnieniono AD na stack z 6% do 3%

Gruboskórność Steraka:

  • Usunięto leczenie w czasie
  • przyznawane AD zmniejszono z 50 do0
  • Nowość: pasywna zdolność przyznaje 40% AD jako bonusowe AD
  • Czas trwania tarczy zmniejszono z 4 sekund do 3.75 sekundy (znikająca
  • zmieniono ilość przyznawanej tarczy z 100+8% maksymalnego zdrowia na wroga, który zatakował na 75% bonusowego zdrowia

Taniec Śmierci:

  • Całkowity koszt zwiększono z 3100 do 3300 złota
  • leczenie zmieniono z 15% maksymalnego zdrowia na 175% bonusowego AD
  • zaktualizowano leczenie z wzięcia udziału w zabójstwie lub asyście na leczenie z więcia udziału w zabójstwie lub asyście do 3 sekund od zadanych obrażeń
  • zmieniono ignorowane obrażenia z fizycznych do fizycznych +magiczne
  • zmieniono ignorowane odbrażenia z 35% (meele) i 15% (dystansowe) do 30% (meele) i 10% (dystansowe)

Czarny Tasak:

  • przyznawane AD zwiększono z 40 do 45
  • przyznawane zdrowie zmniejszono z 450 do 350
  • przyśpieszenie umiejętności zwiększono z 25 do 30

Krwiożercza Hydra:

  • przyznawane AD zwiększono z 65 do70

Paszcza Malmortiusa:

  • przyznawane AD zwiększono z 50 do 55
  • przyśpieszenie umiejętności zwiększono z 15 do 20
  • przyznawaną tarczę zmieniono z 200 +20% maksymalnego zdrowia na 20+225% bonusowego AD ( przy 75% skuteczności przeciw atakom dystansowym)
  • Nowość: Jeżeli tarcza zostanie włączona aktywuje 12% kradieży życia do zakończenia walki

Pochłaniacz uroków:

  • przyznawane AD zwiększono z 20 do 25

Ogniolubny Topór:

  • Całkowity koszt zmniejszono z 1100 do 1000 złota

Ostrze Zniszczonego Króla:

  • Całkowity koszt zwiększono z 3200 do 3300 złota
  • obrażenia zwiększono z 10% (meele) 6% (dystansowe) maksymalnego zdrowia do 12% (meele) 8% (dystansowe) maksymalnego zdrowia